دمنوش لاغری اریانا دکتر بیز
نوشته شده توسط : علی

همچنین دارای ترکیباتی مانند آهن، کلسیم، فسفر و انواع مواد معدنیه. همچنین زیره باعث آزاد شدن صفرا از کبد می شه که صفرا در هضم چربیها و برخی مواد مغذی موجود در روده نقش مهمی داره. در طب سنتی زیره هم دارای طبع گرمه و برای سوءهاضمه، دمنوش لاغری اریانا دکتر بیز، برخی سرطانها مانند معده، کبد، نفخ و اسهال استفاده میشد. اگر به جای چوب دارچین از پودر دارچین استفاده خواهید کرد، آب جوش را در یک فنجان بریزید؛ پودر دارچین را به آن اضافه کنید؛ هم بزنید و کمی منتظر بمانید تا دمنوش شما برای نوشیدن آماده شود. مشتریان عزیز برای تهیه دمنوشها باید حتما از طریق مشاور راهنمایی بشن تا بهترین دمنوشها رو که برای سلامتیشون مفید هست و منع مصرف براشون نداره رو انتخاب کنند. سلام من چون در طول روز غذا نمیخورم فقط شبا بعد شام میخورم بنظرتون چطوره خوبه یا باید حتما سه تا بخورم ? ۵ تا ۷ دقیقه زمان برای جوشیدن اضافی به آب و نعناها بدهید. نحوه مصرف ان بسیار راحت است کافی است یک تی بگ دمنوش را در یک لیوان ابجوش گذاشته و یا میتوانید مانند چای در قوری به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد .

زیره سبز گیاهی چربی سوز و بسیار پر خاصیت از دیگر ترکیبات این دمنوش چربی سوز می باشد. البته میتوان با اضافه کردن زنجبیل به آن و تهیه دمنوش لاغری چای سبز و زنجبیل، تاثیر آن به عنوان یک دمنوش چربی سوز را افزایش داد. دمنوش زنجبیل سیستم ایمنی رو تقویت کرده و از بروز سرطان جلوگیری می کنه. آنتیاکسیدانهای موجود در زنجبیل می تونه سیستم ایمنی بدن رو تقویت بکنه و استرس رو کاهش بده. دمنوش زنجبیل همچنین ممکنه سردرد، گرفتگی قاعدگی، درد عضلات و سایر انواع دردها رو هم کاهش بده. تنها بخش قابلاستفادهی زنجبیل ریزوم یا ریشهی زیرزمینی گیاهه که هم بهصورت خشک شده و هم بهصورت تازه کاربرد داره. زنجبیل حاوی روغن فرار، جینجرول و زنجبیروله (مادهی معطر زنجبیل) که خواص ضد تهوع و استفراغ، ضدالتهابی، ملینی، بادشکنی و ضد میکروبی داره. زیره همچنین حاوی ویتامینهای گروه A.B.C.E.K و آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و رویه. بخش مورد استفادهی گیاه زیره دانهی اون هست که بصورت خشکشده یا روغنگیری شدهی اون کاربرد غذایی و دارویی دارِ. زنجبیل قرنها برای درمان التهاب مورد استفاده قرار میگرفته و امروزه با تکیه به تحقیقات علمی تأثیرات اون تأیید شده. زیره از قدیم برای درمان بیماریها مورد استفاده بوده و هنوز هم در رفع و درمان یه سری از بیماریهای دارای جایگاه ویژه ایه. 

با این کار هم از مزایای آرامش بخشی و تقویتی آنها استفاده میکنید، هم به کاهش وزن و حفظ وزن کاهش یافته خود کمک خواهید کرد. برای تهیه این دمنوش میتوانید آب جوش را آماده کرده، سپس زنجبیل را به آب با دمای 80 درجه اضافه نموده و در نهایت به مدت 15 دقیقه آن را برای دم کشیدن بگذارید. دمنوش زنجبیل قند خون رو پایین میاره و وزن رو کنترل می کنه. مصرف دمنوش زیره بهتدریج کلسترول و تری گلیسیرید بد خون رو کاهش داده و با فاکتورهای مؤثرش باعث تنظیم کلسترول خون می شه. واقعا با این دمنوش میشه لاغر کرد ؟ دمنوش زنجبیل با تنظیم فشار خون به سلامت قلب کمک می کنه. از زنجبیل فرآوردههای دارویی مانند کپسول، قرصهای مکیدنی و جویدنی، آدامسها و بیسکویتهای حاوی زنجبیل درست می کنن. زیره و دمنوش اون حاوی ترکیبات گیاهی متعددی هستن که در مطالعات انجامگرفته مشخصشده باعث کاهش و رفع التهاب می شن. زیره حاوی روغن فرار، روغن ثابت، تانن، رزین، دیهیدروکاروئول، نوعی ترپن به نام کارون و ترکیبات پروتئینیه.

گانودرما نوعی قارچ است که طعمی فوق العاده خوشمزه دارد و در انواع رنگ های قرمز، سفید و زرد وجود دارد. دمنوش زنجبیل یک مسکن قوی برای انواع دردها بخصوص دردهای مفصلی یه. ترکیبات موجود در زنجبیل با تنظیم فشارخون، بدن رو در برابر بیماریهای قلبی محافظت می کنه. برای تهیه دمنوش نعنا، ابتدا یک قاشق چایخوری نعنا خشک شده را با آب جوش در قوری بریزید و اجازه دهید 10 دقیقه دم بکشد. در نظر داشته باشید که طب سنتی نیز استفاده و مصرف مداوم دمنوش های گیاهی را در اولویت های روش درمان خود قرار می دهند. شما می توانید با بازدید از سایت پاک تن طب ، تجربه یک نوشیدنی گوارا در کنار خرید اینترنتی آسان را داشته باشید. می توانید روزانه 20 تا 40 دقیقه پیاده روی داشته باشید. دمنوش زنجبیل می تونه به کاهش علائم بیماریهای حرکتی مث سرگیجه، استفراغ و عرق سرد کمک کنه و تا حدی از داروهای مربوط به بیماری حرکتی بهتر عمل می کنه. زنجبیل بهصورت دمکرده؛ نصف قاشق چایخوری از پودر زنجبیل رو به ۳۰۰ میلیلیتر آب جوش اضافه کرده و بعد از ۲۰ دقیقه محلول حاصل رو صاف کنین.





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: